چاپ

دستگاه چاپ گونی

دستگاه چاپ گونی

دستگاه چاپ گونی یا دستگاه چاپ سیلک روی گونی به منظور چاپ باکیفیت بر روی انواع گونی از جمله گونی پلاستیکی ساده (کیسه گونی) و گونی پلاستیکی لمینتی به کار می رود.

این دستگاه‌ها به منظور افزایش چاپ و تبلیغات محصولات بسته‌بندی شده در حوزه های صنعتی، کشاورزی، مواد غدایی، خوراک دام، شیمیایی و پتروشیمی، ساختمان و … طراحی و تولید می گردند.

دستگاه‌های چاپ گونی سیلک اسکرین با توجه به نوع روش چاپ، نوع جوهر، تعداد رنگ، سرعت و کارآمدی دسته‌بندی می‌شود.

ماشین آلات چاپ صنعت تک انواع دستگاه‌ چاپ سیلک روی گونی را با بهترین کیفیت و استانداردهای بین‌المللی در اختیار شما عزیزان می دهد.

برای مشاهده محصولات این مجموعه می توانید از صفحه دستگاه چاپ سیلک دیدن کنید.

دستگاه چاپ روی انواع گونی

دستگاه چاپ روی انواع گونی

دستگاه های چاپ گونی با توجه نوع و کاربرد گونی ها می توانند انواع حروف و اشکال بر روی آنها چاپ نمایند. به طور کلی فرآیند چاپ بر روی دو نوع رایج از گونی‌های پلاستیکی ساده و لمینتی انجام می شود که در ادامه به بررسی بیشتر آنها می پردازیم.

دستگاه چاپ گونی پلاستیکی ساده

گونی های پلاستیکی ساده یا همان گونی های پلی پروپلین ساده معمولا برای محصولات کشاورزی، بسته بندی های آرد و گندم و همچنین خوراک دام و طیور تولید می شوند. در فرآیند چاپ این نوع گونی ها به کمک رول‌های حساس به حرارت، طرح ها بر روی سطح گونی منتقل می شوند.

دستگاه چاپ گونی پلاستیکی لمینتی

گونی های پلاستیکی لمینتی برای بسته بندی های گچ و سیمان و سایر مصارف ساختمانی کاربرد دارد. لمینت شدن به معنای پوشاندن سطح پلاستیک با یک لایه نازک از نایلون است که مقاومت و زیبایی گونی که با استفاده از رول‌های حساس به حرارت، طرح را روی سطح لمینت منتقل می گردند.

دستگاه چاپ گونی برنج

دستگاه چاپ روی گونی

دستگاه چاپ گونی برنج امکان چاپ حروف و طرح‌های متنوع روی گونی‌های مخصوص برنج فراهم می کند.

این دستگاه‌های چاچ سیلک معمولا تعداد رنگ مناسبی را پشتیبانی کرده و برای تولیدات تعداد متوسط و بالا مناسب هستند.

قیمت دستگاه چاپ گونی برنج با توجه به کیفیت بالای چاپ در این دستگاه‌ها مقرون به صرفه می باشد و می‌توان با تهیه این دستگاه، طرح‌های تبلیغاتی با کیفیت چاپ بالا، جذاب و مقاوم در برابر سایش را روی گونی‌ها ایجاد کرد.

صنعت تک به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه های چاپ سیلک در ایران انواع دستگاه چاپ سیک بر روی گونی را در طراحی و تولید می نماید. 

شما عزیزان از طریق شماره تماس 09113337570 می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

دستگاه چاپ کیسه

دستگاه چاپ کیسه

دستگاه‌های مخصوص چاپ روی کیسه همان دستگاه های چاپ سیلک اسکرین هستند. از این دستگاه‌ها می‌توان برای چاپ طرح‌های هنری، خاص و جذاب روی کیسه‌های پارچه‌ای و ساک های تبلیغاتی استفاده کرد.

مشاغل مختلفی از کیسه ها و ساک های تبلیغاتی استفاده می کنند که از جمله آنها می توان به انواع خرده فروشی ها و فروشگاه های پوشاک اشاره کرد.

قیمت دستگاه چاپ گونی

قیمت دستگاه چاپ گونی

قیمت دستگاه چاپ روی گونی بستگی به عوامل مختلفی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از:

این روش چاپ برای سطوح نامنظم و زبر مانند گونی و… مناسب است. با استفاده از دستگاه چاپ روی گونی، شابلون یا تور روی گونی محکم شده و چاپ انجام می شود. دستگاه چاپ گونی برای چاپ تصاویر ساده و کلمات روی کیسه‌ها و جعبه‌های گونی طراحی شده است.

دستگاه چاپ گونی صنعت تک

ماشین سازی صنعت تک تولید کننده انواع دستگاه‌های چاپ سیلک گونی در ایران است. این دستگاه ها با قابلیت های مختلف و به صورت کاملا اتوماتیک تولید و عرضه می شوند

لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های چاپ سیلک صنعت تک دارای  ماه گارانتی بوده و تا 10 سال از پشتیبانی قطعات برخوردار می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت دستگاه ها و نحوه سفارش آنها می توانید با شماره 09113337570 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *