دستگاه چاپ سیلک اسکرین یک دستگاه پیشرفته است که به کمک قطعات و اهرم های تعبیه شده، عملیات چاپ را به صورت خودکار انجام می‌ دهد. دستگاه چاپ سیلک اتوماتیک قابلیت تنظیم سرعت، فشار، زمان و تعداد چاپ را دارد و باعث صرفه‌ جویی در زمان، هزینه و نیرو می‌ شود. این دستگاه مناسب برای چاپ تیراژ بالای هزار عدد و قابل استفاده روی سطوح صاف و منحنی است.

در صنعت تک انواع دستگاه چاپ سیلک اتومات با 12 ماه گارانتی و 10 سال پشتیبانی فنی قطعات تولید و عرضه می شوند. شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دستگاه چاپ سیلک

دسته بندی دستگاه های چاپ سیلک

فیلم دستگاه چاپ سیلک

دستگاه های سیلک اسکرین صنعت تک همانند سایر دستگاه ها یکسری قابلیت هایی دارند که به کمک آنها می توان فرآیند چاپ را تنظیم و کنترل نمود.

کار با این دستگاه ها بسیار ساده بود و نیاز به تخصص خاصی ندارد. تنها مورد اینکه شما به عنوان اپراتور باید با ویژگی های تعبیه شده در دستگاه آشنا باشید تا بتوانید بهترین خروجی را دریافت نمایید.

در صنعت تک پس از سفارش نحوه کار با انواع دستگاه ها به صورت کامل به مشتریان گرامی آموزش داده می شود.

مزایای دستگاه چاپ سیلک صنعت تک

دستگاه های تولید شده صنعت تک دارای مزیت های متعددی هستند و این مزایا باعث شده سبب جلب رضایت مشتریان شده است. در ادامه به این مزایا اشاره می کنیم.

انواع دستگاه چاپ سیلک

دستگاه‌های چاپ سیلک با توجه به مشخصات فنی و ویژگی‌های خود در انواع دستی و اتوماتیک طراحی می‌شوند. هرکدام از این دستگاه‌ها کاربرد خاص خودشان را دارند و باید با توجه به هدف، مورد استفاده قرار بگیرند.

دستگاه چاپ سیلک اتوماتیک

دستگاه چاپ سیلک اتوماتیک را می توان یکی از بهترین نوع های تولید شده برای دستگاه های سیلک اسکرین دانست. این محصول می تواند سرعت، فشار، زمان و تعداد چاپ را تنظیم سازی کند و از این طریق روند سرعت کار را افزایش می دهد. دستگاه چاپ سیلک اتومات برای چاپ تیراژ بالای هزار عدد و چاپ روی سطوح صاف و منحنی مناسب می باشد.

دستگاه چاپ سیلک اتومات

دستگاه چاپ سیلک دستی

دستگاه چاپ سیلک دستی

دستگاه دستی چاپ سیلک یک دستگاه ساده و اقتصادی است که با کمک دست، عمل چاپ را انجام می‌دهد. این دستگاه شامل تور ابریشم، قالب فلزی یا چوبی، رنگ، قلم‌مو و تخت چسبان است.

در این روش تور ابريشم با يك حساس‌كننده به نور آغشته شده و بعد از نوردهي شسته مي‌شود. سپس طرح مورد نظر روي تور قرار داده شده و رنگ از تور روي سطح مورد نظر منتقل مي‌شود. این دستگاه برای چاپ تیراژ پایین تا متوسط مناسب بوده و قابل استفاده روی سطوح صاف است.

قیمت دستگاه چاپ سیلک

قیمت دستگاه‌های چاپ سیلک بسته به نوع، اندازه، کیفیت، تولیدکننده و مشخصات فنی دستگاه متغیر است. به طور کلی دستگاه‌های اتوماتیک گران‌تر از دستگاه‌های دستی هستند. همچنین دستگاه‌های بزرگ‌تر و پیشرفته‌تر، قیمت بالاتری نسبت به دستگاه‌های کوچک‌تر و ساده‌تر دارند.

برای اطلاع از قیمت دستگاه چاپ سیلک از طریق راه های ارتباطی موجود (دکمه تماس و واتساپ) با کارشناسان ما در مجموعه صنعت تک در ارتباط باشید تا با توجه به نیاز شما، بهترین دستگاه‌ها را معرفی کنند.

دستگاه های سیلک اسکرین صنعت تک همانند سایر دستگاه ها یکسری قابلیت ها دارند که به کمک آنها می توان فرآیند چاپ را تنظیم و کنترل نمود.

به طور کلی کار با این دستگاه ها بسیار ساده است و نیاز به تخصص خاصی ندارد. تنها مورد اینکه شما به عنوان اپراتور باید با ویژگی های تعبیه شده در دستگاه آشنا باشید تا بتوانید بهترین خروجی را دریافت نمایید.

در صنعت تک پس از سفارش نحوه کار با انواع دستگاه ها به صورت کامل به مشتریان گرامی آموزش داده می شود.

کارایی دستگاه سیلک اسکرین

کارایی چاپ سیلک در صنعت محدود به کاغذ و سطوح صاف نیست و موارد و سطوح مختلفی را شامل می شود. در ادامه به هر یک از کاربردهای متعدد این دستگاه اشاره می کنیم. 

دستگاه چاپ سیلک پارچه: با استفاده از این دستگاه می‌توان تصاویر با جزئیات دقیق و با ماندگاری بالا را روی انواع پارچه منتقل کرد.

دستگاه چاپ سیلک تیشرت: این دستگاه برای چاپ روی تیشرت‌های پنبه‌ای، نخی، پلی‌استر و غیره مناسب است. دستگاه چاپ سیلک تیشرت یکی از پرطرفدارترین نوع از دستگاه های چاپ سیلک محسوب می شود.

دستگاه چاپ سیلک پلاستیک: با استفاده از این دستگاه می‌توان تصاویر با شفافیت و درخشندگی بالا را روی انواع لوازم پلاستیکی چاپ کرد.

دستگاه چاپ سیلک روی بطری: این دستگاه برای چاپ روی انواع بطری، قوطی و… به کار برده می شود.

دستگاه چاپ سیلک روی گونی: این دستگاه برای چاپ روی انواع گونی نظیر گونی متقال کاربرد دارد.

دستگاه چاپ سیلک کاغذ: این دستگاه چاپ روی کاغذ، کارت ویزیت، پوستر، بروشور، لیبل، برچسب و هرگونه تصویر با رنگ‌های زنده و باکیفیت را روی کاغذ انجام می‌دهد.

رنگ‌ های مورد استفاده در دستگاه چاپ سیلک

رنگ‌های مورد استفاده در چاپ سیلک باید با نوع سطح مورد نظر همخوانی داشته باشند. به عبارت دیگر، باید رنگ مناسب برای جنس و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی سطح انتخاب شود. برای مثال برای چاپ روی پارچه، باید از رنگ‌های پایه آب استفاده کرد که به پارچه جذب شده و پس از خشک شدن ثابت بمانند.

رنگ‌های مورد استفاده در دستگاه های چاپ سیلک معمولا به صورت پودر یا مایع عرضه‌ شده و با استفاده از قلم‌مو، اسپاتول، لوله هوا و غیره به تور منتقل مي‌شوند.

دستگاه چاپ سیلک قابلیت چاپ چند رنگ را دارد؟

دستگاه‌های چاپ سیلک قابلیت چاپ چندین رنگ را دارند. برای این کار لازم است برای هر رنگ یک قاب توری مجزا داشته باشید و طرح را به بخش‌های مختلف رنگی تقسیم کنید. سپس برای هر رنگ، عمل چاپ را با قاب توری مربوطه انجام دهید و محصول را خشک کنید. در این صورت می‌توانید ترکیب‌های رنگی مختلف را روی سطح محصول ایجاد کنید.

کیفیت چاپ دستگاه چاپ سیلک چگونه است؟

کیفیت چاپ سیلک بسیار بالا و بادوام است. رنگ‌های استفاده شده در این روش به خوبی به سطح کار چسبیده و باعث افزایش جذابیت و زیبایی آن می‌شود. علاوه بر این، با توجه به قابلیت تنظیم فشار و زمان عبور رنگ از تور، می‌توان کنترل خوبی روی غلظت و شفافیت رنگ داشت.

البته کیفیت چاپ در این روش به کیفیت دستگاه هم بستگی دارد. دستگاه‌های بی‌کیفیت نمی‌توانند انتقال رنگ را به خوبی انجام دهند. ما در صنعت تک دستگاه‌های چاپ سیلک مرغوب را فراهم کردیم که با خرید آنها دیگر نگران کیفیت چاپ روی هر سطحی نخواهید بود. 

طریقه چاپ بر روی دستگاه چاپ سیلک

رنگ های دستگاه چاپ سیلک
  • ابتدا باید تور ابریشم را روی چارچوب فلزی یا چوبی کشیده و با پین‌های مناسب ثابت کنید.
  • سپس باید تور را با داروی حساس به نور آغشته کنید تا خشک شود. این دارو باعث می‌شود که تور در نقاط تیره طرح بسته شود و در نقاط روشن طرح باز بماند.
  • بعد از آن، باید طرح مورد نظر را روی کاغذ مخصوص چاپ کنید و روی تور قرار دهید. سپس تور و کاغذ را به هم فشار داده و با لامپ‌های مناسب نوردهی کنید.
  • در مرحله بعد، باید تور را شستشو داده و خشک کنید. در این صورت، تور در نقاط تیره طرح بسته شده و در نقاط روشن طرح باز مانده و آماده چاپ است.
  • در نهایت باید تور را روی سطح مورد نظر قرار دهید و با قلم مخصوص، رنگ را از روی تور به سطح منتقل کنید. برای چاپ چند رنگ، باید برای هر رنگ یک تور جداگانه داشته باشید و هماهنگی رنگ‌ها را رعایت کنید.

آموزش کار با دستگاه چاپ سیلک

آموزش کار با دستگاه چاپ سیلک

برای کار با این دستگاه‌ها لازم است ابتدا تور ابریشم را روی قالب فلزی یا چوبی کشیده و با داروی حساس به نور، آغشته کنید. سپس طرح مورد نظر را روی کاغذ مخصوص چاپ کرد و روی تور قرار دهید. در مرحله بعد، تور را روی محصول قرار داده و با فشار دادن دستگیره، رنگ را از تور عبور داده و روی سطح منتقل کنید. در پایان، تور را شستشو داده و برای چاپ بعدی آماده کنید.

بازار کار چاپ سیلک در ایران

از آنجایی که این روش چاپ، قابلیت استفاده روی انواع محصولات را دارد، بازار کار آن نیز گسترده است. با تهیه دستگاه چاپ سیلک اسکرین می‌توان چاپ روی پارچه، کاغذ، پلاستیک، شیشه، فلز، چوب، سرامیک و… را انجام داد. بنابراین باتوجه به نیاز و سلیقه مشتریان، می‌توان با این روش چاپ، محصولات متنوع و خلاقانه‌ای تولید کرد.

درآمد چاپ سیلک چقدر است؟

درآمد چاپ سیلک بستگی به عوامل مختلفی از جمله تعداد سفارشات، نوع و کیفیت محصولات، هزینه تور و رنگ، قیمت دستگاه چاپ سیلک و… دارد. اما به طور کلی می‌توان گفت که در این روش چاپ، سود خوب و بازگشت سرمایه سریع است. زیرا هزینه راه‌اندازی کارگاه چاپ سیلک نسبت به سایر روش‌های چاپ، پایین‌تر است و همچنین تیراژ بالای چاپ باعث افزایش درآمد می‌شود.

نکات مهم در راه اندازی کارگاه چاپ سیلک

راه اندازی کارگاه چاپ سیلک نیاز به تجهیزات و لوازم زیادی ندارد و با حداقل میزان سرمایه می توان با تهیه حداقل یک دستگاه چاپ سیلک اسکرین شروع به کار کرد.

در ابتدا لازم است دستگاه چاپ سیلک صنعتی یا دستی و سایر تجهیزات مورد نیاز برای کار با این دستگاه‌ها را تهیه کنید. هزینه راه اندازی کارگاه چاپ سیلک به نسبت سایر روش‌های چاپ کمتر است و این موضوع می‌تواند برای افرادی که بودجه محدودی برای شروع کسب‌وکار دارند، مناسب باشد. لازم به ذکر است که برای جذب مشتریان و افزایش فروش نیز لازم است به بازاریابی و تبلیغات خود نیز توجه نمایید.

دستگاه چاپ سیلک قابلیت چاپ چند رنگ را دارد؟

راه اندازی کارگاه چاپ سیلک نیاز به تجهیزات و لوازم زیادی ندارد و با حداقل میزان سرمایه می توان با تهیه حداقل یک دستگاه چاپ سیلک اسکرین شروع به کار کرد.

در ابتدا لازم است دستگاه چاپ سیلک صنعتی یا دستی و سایر تجهیزات مورد نیاز برای کار با این دستگاه‌ها را تهیه کنید. هزینه راه اندازی کارگاه چاپ سیلک به نسبت سایر روش‌های چاپ کمتر است و این موضوع می‌تواند برای افرادی که بودجه محدودی برای شروع کسب‌وکار دارند، مناسب باشد. لازم به ذکر است که برای جذب مشتریان و افزایش فروش نیز لازم است به بازاریابی و تبلیغات خود نیز توجه نمایید.

دستگاه چاپ سیلک ارزان

انواع دستگاه های چاپ سیلک نسبت به سایر روش‌های چاپ، هزینه پایین‌تری دارند. به طور کلی می‌توان گفت که هزینه چاپ سیلک بستگی به تعداد تیراژ، ابعاد طرح، تعداد رنگ‌ها و نوع دستگاه دارد. اما در مجموع می‌توان با قیمت مناسبی این دستگاه‌ها را خریداری و کسب‌وکار را راه‌اندازی کرد. اگر به دنبال دستگاه‌های ارزان چاپ سیلک هستید، با کارشناسان ما در صنعت تک تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

خرید دستگاه چاپ سیلک صنعت تک

صنعت تک یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید و فروش دستگاه چاپ سیلک است. صنعت تک با بیش از 10 سال سابقه در این حوزه، محصولات باکیفیت و مناسب با نیاز بازار را عرضه می‌کند. در صنعت تک می‌توانید انواع دستگاه چاپ سیلک صنعتی اتوماتیک و دستی را با ویژگی‌های مختلف و قابلیت تنظیم با سطح محصول در ابعاد و زوایای مختلف خریداری کنید.

شما عزیزان برای خرید دستگاه چاپ سیلک و استعلام قیمت روز دستگاه‌ ها می‌توانید با شماره 09113337570 تماس بگیرید.

سوالات متداول

صنعت تک به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه چاپ سیلک در ایران همواره از بهترین و مرغوب ترین قطعات در تولیدات خود استفاده کرده است. این مجموعه با بیش از ده سال سابقه درخشان در زمینه تولید ماشین آلات چاپ توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

برای اطلاع از قیمت دقیق دستگاه های چاپ سیلک صنعت تک می توانید با شماره 09113337570 تماس بگیرید.

همچنین می توانید فرم استعلام قیمت را تکمیل و ارسال نمایید تا با شما تماس گرفته شود.

علاوه بر این از طریق چت واتساپ وبسایت نیز امکان مشاوره رایگان و استعلام قیمت وجود دارد.

تمامی دستگاه های چاپ سیلک صنعت تک دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال پشتیبانی فنی قطعات هستند. این مورد جزء مزیت های این مجموعه به شمار می رود.

در صنعت تک سفارشات مشتریان به هر نقطه ای از ایران با رعایت اصول ایمنی ارسال می شوند.

علاوه بر این امکان ارسال دستگاه ها به خارج از کشور نیز امکان پذیر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *